Monday, February 15, 2010

perasaan seronok..

bilakah ada perasaan itu?

bila kita rasa bahagia...
bila kita rasa kita dapat memiliki apa yg di ingini..
bila kita dapat bonus gaji..
kn?

aishhh..bila la gaji ni..lmbt lagi kot..haha
stop!

ok..masye..
saya seronok..
1. dpt wc dgn kamu.
2. dpt chat dgn kamu.
3. dpt dgr suara kamu.
4. dpt buat tahi lalat mcm kamu.
5. dapat lihat muka kamu..

indah..
terasa indah...
bila kita berdua dalam alunan cinta..
opsssieee...sabar2..tu lirik lagu kumpulan PADI..
sangat sedap lagu tu sampi rasa dia lebih kurang rasa PIZZA HUT!
lapar...lapar...

kamu da logout..
kamu dtg x blog saya?
saya slalu jenguk blog kamu..
saya suka strawberry itu..
dgn berlatar belakangkan warna hijau yg ada love..
warna hijau tandanya cemburu...
saya suka bila kamu cemburu..
sbb rs mcm kamu suka pada saya...
:)

malam ni saya akan tersenyum sampai tertidur....
kr00ooohhhh kr00ooohhhh....zzzzz (termimpikan kamu)
amin...

1 comment: