Tuesday, February 16, 2010

diri saya

1stly..ini la saya..bukan org lain..

walaupun saya ada banyak wat salah dan silap,xbermakna saya jahat..
walau saya ada buat benda bodoh,xbermakna saya tidak berfikir...

saya seperti manusia lain..tidak sesempurna manapun..tp saya punya masa
tuk berubah semuanya..
saya yakin pada diri saya sendiri kerana saya memahami saya..saya tahu saya..
kerana saya itu mahyudin musa..

sekarang saya mahu hidup saya kembali..
saya lepaskan segala yg ada demi seseorang..
selama ni saya malas nk fikirkan ttg semua ini..
sehinggalah saya kenal seseorang yg mampu menolong saya..

saya tahu saya xdiperlukan..
saya cuma terlalu berharap...

saya mahu dia tahu yang saya bukan seperti dulu..
seperti yg saya pernah mengaku pada dia..
kerana saya da rasakan yang dia yang terakhir dalam hidup saya..
saya xmahu lepaskannya..jika terpaksa lepas,saya lepaskan demi kebaikan dia..
saya harap saya mampu mengatakan "sudikah awak menjadi sebahagian dari hidup saya dan seterusnya menjadi diri saya dan saya menjadi dirimu sehidup semati?"
"sudikah awak terima lamaran saya?"

saya akan cakap bila saya jumpa awak..saya harap awak paham niat saya..
saya ikhlas...

4 comments: