Wednesday, February 17, 2010

hari ini selalu begini

selalu x selalu tp tetap mcm ni..

rasa xsedap badan..saketkah aku?
better if i alone?
dont know... :(

sometimes..i need some space..
tp xle jugak..aku bukan jenis nk simpan2..
apa yg aku nak,aku cakap je..

tp kalau ada salah silap..salah cakap..
cepat2 aku mintak maaf...
xperlu rasa bersalah kat aku..
aku akan memaafkan awal2 lagi..

aku da banyak berubah...
......................................................................................|

masye..
susah nk cakap sesuatu..
tapi sesuatu la yg buat saya kuat..
kamu yg buat diri saya sangat kuat seperti hari ini..
thx make me smile everyday..
sgp apa saja..
saya suka bila kamu suka..
saya suka bila kamu tahu saya ada tahi lalat..
saya suka bila kita sama2 bulatkan mata kita..
byk benda saya cuba untuk memahami..
saya tahu satu..yg saya sukakan kamu..

2 comments:

  1. knp kamu kata kamu sudah byk berubah?

    ReplyDelete
  2. berubah tuk menjadi lebih dewasa..semakin semakin masa semakin bulan dan tahun makin matang..

    ReplyDelete