Saturday, February 6, 2010

kontroversi or kontroversial!

aduh...
2day penat tgk video ttg lagu "jauh" or "jauh kau pergi" or "tinggal kenangan"..
lagu tu tgh meletup lak kat malaysia ni sejak saleem nyanyi..
sampai aku terjebak karaoke lagu ni..huhu

1. tgk video 1 program dr indonesia pasal lagu ni..kecoh/heboh tp tidak menguntungkan..camne tu?aku pun xpaham..kat sana berebut2 mengatakan yg lagu tu mereka yg cipta..semua tgh meng"klaim"..paling hot antara kumpulan caramel dgn abe tgh buat PC tuk cakakap lagu tu mereka punya..huhu..mana satu ni donk!

2. ada jugak pernah dgr pasal penyanyi asal ni bunuh diri la..ada yg cakap pasal geby or gabby..mana2 la..janji bunyinya sama..ni lagi satu kes..kononnya lagu ni dicipta setelah perempuan ni kehilangan bf dia (mati la kiranya) pastu dia bunuh diri..adehh..aku pening...

3. skrg top plak lagu ni kat malaysia setelah saleem nyanyikan balik..janji xe perdebatan lagu ni da la antara malaysia dan indonesia..xmenguntungkan langsung..rugi berperang sesama rumpun kerana ini yg akan tinggal nnt bila kita diserang..tiada sapa yg tahu kisah yg akan datang...

walau papepun aku xkisah..janji lagu ni sedap didgr..cair dimulut n cair dihati....hehe
"jauh kau pergi meninggalkan diriku..disni aku merindukan dirimu oh kekasih....." beshkan lirik dia..hahaha

xpe..aku pun nak selongkar lagi kisah2 ni..mcm besh bila kita kan tau saper sebenarnyakan..
tu yg terpaksa kita kena tau seperti kontroversi or kontroversial?peningkan... :)

No comments:

Post a Comment