Monday, July 27, 2009

Perasaan..Feeling..

Perasaan?OMG...jiwang gila...hahaha..

tp xpe..saje nak hilangkan boring & nak bgtau org apa yg selalu aku rasa terutama sekali seseorang..maybe starting hurufnya O, P, Q or R..mgkn jugak J, K, L or M..tapi mungkin jugak ditengah2nya J, K, L, M "N" O, P, Q, R...huhuhu..macam da belajar ABC lak..xpe..ini sebahagian exercise jari jemari mengenal huruf di keyboard..

mcm cakap sorg2 pun ada..haha..

malas la tulis..yang aku tau,aku nak dia tahu..tu je..penat la tulis ni..sbb tba2 idea hilang...aduh..xpe,nnt2 aku tulis jugak..xnak la bagi blog sdri mcm apa..sekadar ada je..

apa yang aku rasa ialah kebahagiaan..feeling aku tu..bahagia bila aku ada kau disisi yang sentiasa menemani aku..


7 comments:

  1. name bibik i starts frm R..cane? =p

    ReplyDelete
  2. kena paham btol2..setiap org ada pengapit kiri dan kanan...haa...phm btol2..

    ReplyDelete
  3. pengapit ye?? hokayyyyy

    ReplyDelete
  4. nmpknya cam anda tidak paham...bila ckp pengapit kiri dan kana..makan yg dimaksudkan adalah ditengah2..hayoo..kan da jd soalan bocor..hahaha

    ReplyDelete
  5. byk btol typo.simplify la...

    ReplyDelete
  6. lor..yeke..so now da paham?hehehe...maafkan saya.

    ReplyDelete
  7. ouh typo tu..ok2...kiri dan KANAN...makan tu is MAKA...sori..kesulitan amatla dikesali...

    ReplyDelete