Thursday, July 30, 2009

apa yang aku rasa ketika ini...

ketika ini..
kumahukan kau disisi..
menemaniku selama adanya...

asek2 ayat bunga2..puitis..huhu..tp xpe,janji kita ikhlas..aku ikhlas..
nak tidopun xle..nape susah sgt ni..huhu..xtahula den nape begini..
jp ag nak bgn awal..gi keje bagai sume...aduh..xcukup tido lagi la..
xpe..da biasa n sgt2 biasa..aku lebih suka bila aku buka mata dr tutup
mata..xpuas..selagi boleh rasa indahnya dunia,rasakanlah...xrugi.

xtau nak watpe..

boleh x aku bersama kamu?
ingin benar sekali rasanya..

aku mahu kamu tahu yg aku jujur..
ikhlas..
xperlu nak ragui..
bukan permainan mahupun sekadar berkata..
tapi keinginan dan keikhlasan..
menjagamu sepanjang hayatku..

Ya Allah,
Kau berikanlah aku kekuatan..
Kau tunjukkanlah jalan hidupku ini..
seperti mana Kau ciptakan Adam dan Hawa..
begitu juga hamba Mu ini..
Kau berikahlah dia kekuatan..
Kau tabahkanlah hati dia..
Kau tunjukkanlah kebenarannya pada dia...
Kau yakinkanlah hati dia terhadap ku..
Hanya pada Mu ke bermohon dengan usahaku..
Amin...
Amin..
Amin Ya Rabbal Alamin...

No comments:

Post a Comment