Tuesday, January 13, 2009

HOLIDAY vs HOLIDAY



HOLIDAY..ni gambar yang sempat aku capture.. xbanyak.. sikit je.. nanti gambar2 lain aku upload lagi.. ni gambar dengan kawan aku DEDE.. eh silap DIDI.. hahaha.. lu gaya nak cari market beb.. gua open trus kat blog gua ni.. hahaha... xpe2.. nanti dorg refer kt aku je.. aku submitkn pada ko.. hahahaha.. btw, holiday is time to rest all of my body.. penat keje walau hakikatnya xberapa penat.. tapi masa ni la nk enjoy sakan.. n sory to kawan2 kalu aku xangkat kal atau x txt sms kat korang sbb time holiday ni aku mmg ssh nk jwb n reply sumenya.. kata cuti.. hargaila cuti anda tu.. aku xnk cakap holiday kt mana tapi korang tgk sendiri gambar2 ini..hahahaha...











jangan xpercaya yg ni motor aku.. hahaha... pegi bercuti naik motor la baru besh.. btol x ipin? btol btol btol... hahahaha

No comments:

Post a Comment