Thursday, January 22, 2009

AJL 23 [TV3 dah 25 tahun]

hi...
kini aku mau bicara tentang umur... tapi apa kaitannya dengan AJL 23 dan TV3 dah 25 tahun? tentunya mudah saja.. aku baru tgk AJL dan aku keje kt TV3... and umur aku 28 tahun.. anggapla ada kaitan semuanya.. hahaha... mungkin SOT aku da datang...



ni la gambar para pemenang AJL @ Anugerah Juara Lagu ke 23... persembahan terbaik [faizal tahir], vocal terbaik [faizal tahir], balada [faizal tahir], etnik kreatif [farah wahida], pop rock [meet uncle hussein] & juara lagu [meet uncle hussein]: lagu untukmu... katanya da 3 tahun lagu ni di buat.. nk tau lebih lanjut kena tanya lan, taja dan tass... so malam tu dorg la yang menang.. tahniah...




ni pulak juara kategori balada.. faizal tahir.. sekaligus merangkul persembahan dan vocal terbaik.. lagu sampai syurga.. vocal memang tidak dinafikan lagi.. superb! kira untung jugak la dia coz dia penulis lirik.. lagu pulak ahmad izham omar [org kuat 8tv] dan audi mok... tahniah sumenya... aku da dapat rasakan lagu ni dapat vocal, persembahan dan juara kategori cz aku gi tengok time rehearsal... mmg suara besh gila & persembahan yg sempoi tapi kemas cz kipas tu wat effect angin... rambut pun terbang... ala2 video clip.. kiranya persembahan yang ada idea la.. ok2 ckp2 la puji sume orang... hahahaha...


apa2pn aku tinggalkan citer pasal AJL tu.. da lepas usah dikenang... hahaha... btw, sedar x sedar tv3 da 25 tahun [tahun 2009]... tua aku 3 tahun dari dia... hehehe [tapi im still young]...


ni logo TV3 yang kat Gahana... sebenarnya tv3 da lama bertapak kat Ghana.. orang kita [Malaysia] ada jaga jugak kt sana selain org2 Ghana].. nice TV...


ni ofcoz TV3.. TV3... & TV3... tempat keje gue dong... bukan nak promote tapi hakikatnya kita sekarang lebih banyak tgk tv3 berbanding TV1 dan TV2... persaingan ini lah yang menguntungkan penonton kerana mereka bersaing untuk menambat hati kita... kalu xbesh kita xkan tgkkn?

No comments:

Post a Comment