Thursday, December 25, 2008

Kongsi Bersama

24hb dis 08..lagi beberapa hari nak tahun baru..rs cam nak botakkan kepala..hahaha..btw,tu bkn citer asasnya..aku nk kongsi info ni kat sape2 yang minat kat rihanna..nk dijadikan cerita..24hb tu la..arini da 25hb...24hb tu la aku g makan..lunch..sorang2 je..ada 2 org pompuan tumpang meja aku..aku xkisahpn..sesama manusia..aku da abes makan..cuma tinggal nk minum ngan smoke je..so kami berborak la..sorang keje kat tic axcess..sorg lg keje kt refleksologi..saja tanya2 pasal konsert 2009..tup tup dia cakap rihanna akan datang Malaysia bln 2 ni...wow..omg!!rihanna yang hot tu akan datang..macam xsabar nak g tgk..aku suka jgk lagu2 dia..so mmg nk tgkla..tic mmg mahal tapi kalu minat kena kumpul duit dari sekarang la..kalu x,melepas nak tgk rihanna live...tapi apa yang pasti,aku x pasti sangat kepastian rihanna ni..maklumla akan ramai yang bantah..so tunggu dan lihat jela k...btw,bila plak justin timberlake???

No comments:

Post a Comment