Monday, August 22, 2011

mission to complete : somalia

today dapat confirmation yang aku akan ditugaskan ke somalia dalam misi bantuan kemanusiaan.
syukur alhamdulillah coz aku akan melalui sesuatu yang aku sendiri xdapat gambarkan..

perjalanan yang makan masa 20jam atas charlie akan sampai ke mogadishu dengan 2 hentian..sampai ke mogadishu akan trus ke merca sejauh 100km..itulah destinasinya..menjadikan kem tentera sebagai base untuk projek ini.

suasana yg sering kita lihat dalam youtube,akan aku lalui dihadapan aku..

raya : aku da xkisah.janji aku dapat laksanakan tanggungjawab aku.itulah pengorbanan yang aku kena redha.

puasa : insyallah kita tetap akan berpuasa.

masye : aku janji yang aku akan jumpa dia after aku ke somalia.da mcm2 planing da dengan dia..hope aku dpt cuti lepas gi somalia tu.

kereta : kawan2 serumah,tolong panaskan enjin ok :) hehe...

story : aku cuba akan dapatkan sebaik mungkin story disana demi program.. :)

sepanjang perjalanan aku mahukan doa dari kwn2 serta keluarga aku..keselamatan disana belum pasti lagi..harap misi ini dapat dilaksanakan dengan baik :)


No comments:

Post a Comment