Tuesday, November 30, 2010

november again

november again..y dalam kalender mesti ada november..aku xsuke..
even aku lahir november tapi aku xsuke november..
every year mesti adasomethg yg akan berlaku dalam bulan november..xpela..
today pun da last day november..memang susah bagi aku nk terima semua benda yg berlaku dalam bulan november ni..

maybe ni adalah takdir dan jalan hidup aku yg dah pun tertulis..
aku redha setiap apa yg berlaku..tapi aku masih ada ramai org
yang ada disekeliling aku yg masih sayangkan aku..alhamdulillah..

walau apapun berlaku aku kena kuat n tabah...susah nak terima apa yg berlaku..
walau susah manapun,aku tetap kena lalui n terima semua ni..memang xboleh
nak di halang atau deny semua ni..terima dengan hati terbuka lebih bagus..
semoga Allah memberi rahmat dan hidayah kepada aku..amin...

aku berharap yang aku bukanlah lahir dalam bulan november..huhu..

No comments:

Post a Comment