Sunday, July 25, 2010

bersukan

hi hello :)

how are u masye?hehe...mcm tau2 je u akan baca..hahaha..my best friend...

opss..lari topik/tajuk.

tadi main futsal dgn budak2 STAROBA...kat the club at curve,damansara...penat...n soknya (hari ni la..dats mean ahad) ada bola padang plak...lagi penat...

ari ni lutut terasa sakit lagi..sakit terasa dari 3 minggu yg lepas la...now je da semakin menjadi2..lutut da xgrip da...bahaya pun ada..dgn ankle lagi sakit..aduh..adakah aku patut stop sukan?xnakla..bosan la if nk bersukan je asek kena gi gym..huhu...

joging pun aku da stop...da xle lari sgt...tp dlm bola padang,kekuatan aku speeding la..huhu...

sakit rasa belakang lutut ni kat kelipat smpi nk tido pun sakit... :(

should i gi cek dgn doc?brapa plak kos nk bayar hospital?huhu..mana nk cekau?da la idup berdikari...nak bayar tu nak bayar ni...duk jauh dgn family...opss..aku xnak citer bout family..aku ada sorg lagi kawan yg btol2 tau about my family...aku citer smpi kua air mata aku kat restoran pelita hari tu...da la kt bangsar lak tu..hahahaha...

ok lah..bye.e.n.d.

1 comment:

  1. mesti la..i mesti baca ur blog...im totally fine...

    ReplyDelete